معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دعوی ایران علیه اینترنشنال در رفتنشان به آمریکا بی‌تاثیر نبود

دهقان گفت: ما دعوی خود را علیه اینترنشنال ثبت و مستندات خود را ارائه کردیم، زمان زیادی از این موضوع نگذشت که اعلام کردند از لندن به آمریکا رفتند.

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور درباره روند شکایت ایران از اینترنشنال گفت: ما دعوی خود را علیه اینترنشنال در لندن ثبت کردیم و مستندات خود را ارائه کردیم، زمان زیادی از این موضوع نگذشت که اعلام کردند از لندن به آمریکا  رفتند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم که دعوی ما بی تاثیر در رفتنشان به آمریکا نبوده است و باید مردانه می‌ایستادند و تن به دعوی ما می‌دادند تا روشن شود که چقدر اقدامات غیر حرفه‌ای انجام دادند و از یک رسانه به بازویی برای تروریست تبدیل شدند تا جایی که آموزش‌های تروریستی می‌دادند. البته که صهیونیست‌ها پشت این موضوع بودند همانگونه که امروز هم شاهدیم که صهیونیست‌ها چگونه جنایت می‌کنند و فرزندان مردم را بی رحمانه می‌کشند و ادبیات هم عاجز است از اینکه نامی بر روی جنایات آن‌ها بگذارد.

دهقان افزود: اینترنشنال بازوی تروریستی جنایات رژیم صهیونیستی بوده است که امروز نیز در غزه جنایت می‌کنند و به همین دلیل هم شکایت کردیم، ولی تن به این جنایت ندادند و از لندن کوچ کردند.

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره قدم بعدی ایران نیز گفت: هر جایی از دنیا که منافع ایران را به خطر بیندازند بدون هیچ پروایی از ظرفیت‌های بین‌المللی استفاده می‌کنیم هرچند که بی طرفی کامل در برخی از این مجامع هم وجود ندارد؛ اما در عین حال وظیفه داریم که از منافع ایران دفاع کنیم و هر شخصی در عالم علیه منافع ما اقدام کند ما نیز به وسیله اقدامات حوقی و ظرفیت‌های بین المللی علیه آن اقدام می‌کنیم.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
ایران اینترنشنال بخاطر تهدید شما رفت نه بخاطر مسائل حقوقی مردم فهمیدند شما فکرکنم در خواب هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
دست شما درد نکنه اینا سالهادنبال رفتن به امریکا بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
ایران نشنال ک دویاره برگشته انگلیس!!!!
آخرین اخبار