انتقاد استاندار از ترک فعل یکی از بانک‌ها در واگذاری ریسباف

استاندار اصفهان در راستای ترک فعل یکی از بانک‌های عامل در واگذاری بنای تاریخی صنعتی ریسباف به قوه قصایه شکایت می‌کند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه بر اساس نشست‌های که در استانداری اصفهان با مسوولان استانی و کشوری یکی از بانک‌های عامل برگزار شد، مقرر شد امروز مجموعه ریسباف به اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری واگذار شود.


مهران زینلیان  با اشاره به تخریب‌های این بنای تاریخی افزود: باتوجه به آغاز فصل سرد سال و بارش‌ها این اداره کل کارخانه تاریخی ریسباف را مرمت کند.


او گفت: حضور نیافتن مسوولان بانک سبب شد این واحد تحویل اداره کل میراث فرهنگی نشود و این موضوع به دادستانی جهت پیگیری قضایی گزارش شد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: این مجموعه دچار بی مهری‌های اداری قرار گرفته و حسب اسناد بالا دستی در هیات وزیران برای واگذاری با همراهی نکردن این بانک روبرو شده است.


او  ادامه داد: تخریب این واحد در یک سال اخیر مشهود است و اداره میراث فرهنگی از بانک شکایت کرده است، اما استانداری اصفهان با توجه به حضور نیافتن مسوولان بانک قطعا مطالبه پیگیری می‌شود و همکاری نکردن بانک سبب تاخیر در اجرا شده و استانداری همین امروز از داستانی برای حضور در طرح و برخورد قانونی برای ترک فعل ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.