فعال شدن ۱۶ سایت ارتباطی و اینترنت جدید در مرز تمرچین

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: پنج سایت ایرانسل، ۶ سایت همراه اول، ۲ سایت شهرستان نقده وسه سایت پرتابل همراه اول برای زائران اربعینی در مرز تمرچین فعال شد.

قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته با توجه به فوریت زیرسازی در تمرچین، پنج سایت جدید و ثابت ایرانسل در پیرانشهر و مرز تمرچین با ۱۶ میلیارد تومان ایجاد شد.

وی در ادامه با اشاره به همکاری اپراتور‌های دیگر گفت: امسال نیز برای راحتی زائران اربعین حسینی (ع)، ۶ سایت همراه اول، ۲ سایت در شهرستان نقده و سه سایت پرتابل و سیار همچون سال گذشته برای برای تقویت پوشش ارتباطی فعال شده است.

جلیلی‌نژاد با اشاره به خدمات ارتباطی در داخل پایانه مرزی تمرچین گفت: مرکز جامع ارائه خدمات ارتباطی در داخل پایانه مرزی تمرچین به صورت متمرکز است و خدمات ارتباطی در این حوزه را به به عهده دارد.

وی در خصوص نظارت و عملکرد دائمی این سیستم‌ها گفت: نیرو‌های خدمات ارتباطی در این حوزه مستقر هستند و زیرساخت‌ها را به صورت مستمر بررسی و پایش می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه ۴۱ سایت ارتباطی در مرز تمرچین بهینه سازی شده است افزود: سایت کوه نقره در مسیر منتهی به تمرچین نیز راه‌اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.