کاهش معاینات ناشی از نزاع در پزشکی قانونی خراسان جنوبی

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: تعداد معاینات ناشی از نزاع در استان در ۳ ماهه نخست امسال، ۲۵۳ نفر نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

توکلی مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: در ۳ ماهه نخست امسال هزار و ۴۵ مورد معاینه ناشی از نزاع در پزشکی قانونی استان انجام شده که این رقم پارسال در استان هزار و ۲۹۸ مورد بوده و امسال کاهش داشته است.

او افزود: در این مدت ۶۷۷ مرد و ۳۶۸ زن مورد معاینه قرار گرفته اند که بیشترین معاینه انجام شده مربوط به خرداد با ۳۷۱ مورد معاینه بوده است.

توکلی با بیان اینکه در این مدت فوت ناشی از غرق شدگی در استان نداشته ایم و در مدت مشابه پارسال یک مورد غرق شدگی رخ داده است، بیان کرد: یک مورد فوت ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در ۳ ماهه نخست امسال در استان ثبت شده که این فوت در فروردین بوده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی عنوان کرد: خرداد امسال یک مورد فوت ناشی از برق گرفتگی در استان رخ داده و در مدت مشابه پارسال ۲ مورد فوت به این دلیل ثبت شده است.

او با اشاره به اینکه ۴ مورد فوت به دلیل سوختگی نیز در استان ثبت شده که در مدت مشابه پارسال ۶ مورد بوده و امسال با کاهش رو به رو بوده است، گفت: از این تعداد ۲ نفر زن و ۲ نفر مرد بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.