معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح مطرح کرد؛

جهاد تبیین وظیفه سنگین رسانه‌های کشور

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح وظیفه مهم اصحاب رسانه را تحلیل درست وقایع و جهاد تبیین دانست.

سردار  شکارچی در نشست با مدیران و مسئولان رسانه‌های استان آذربایجان شرقی گفت: رسانه‌های کشورمان باید بدون حب و بغض خطراتی را که از ناحیه دشمن برای سیاه نمایی از اوضاع کشور ترسیم شده است را به مردم گوشزد کنند.

وی تصریح کرد: پیچیدگی‌های امروز مقابله دشمنان با انقلاب اسلامی که در قالب جنگ ترکیبی بروز پیدا کرده است این پیام مهم را با خود دارد که دفاع همچنان باقی است و جنگ از چهره‌ای به چهره دیگر تغییر شکل داده و باید متناسب با جنگ نرم دشمن آرایش تهاجمی گرفت که به دلیل ماهیت این جنگ رسانه‌ها به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم جایگاه و نقش تعیین کننده‌ای دارند اینکه رهبر معظم انقلاب مدام از ضرورت جهاد تبیین می‌گویند ناظر بر همین موضوع است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی جای جلاد و شهید را عوض می‌کند افزود: دشمن می‌کوشد توانمندی‌ها و توفیقات کشور در همه امور را سانسور و وارونه نشان دهد و تلاش می‌کند نارسایی‌ها را بسیار فراتر از آن چه که وجود دارد برجسته کند و بر اذهان عمومی مسلط شود و سپس دستگاه محاسباتی مسؤلان را تحت تاثیر القائات خود به هم بریزد.

وی گفت: مردم باید بدانند هژمونی آمریکا نفس‌های آخر را می‌کشد و جمهوری اسلامی ایران در مناسبات هندسه جدید قدرت از جایگاه برجسته منطقه‌ای و جهانی برخوردار است.

سردار شکارچی خاطرنشان کرد: تحولات جاری گویای این واقعیت است که روز به روز ایران اسلامی به سمت عزت و اقتدار پیش می‌رود و دشمنان رو به افول هستند وظیفه امروز اصحاب رسانه ترسیم و تحلیل درست این تحولات تاریخ ساز است.

وی با اشاره به نقش مهم آذربایجان در تاریخ کشورمان اظهار کرد: آذربایجان همواره در طول تاریخ یکی از دژ‌های مستحکم و تسخیرناپذیر مقابل هجوم فرهنگ بیگانه بوده و به عنوان یکی از پایگاه‌های مذهبی بزرگان زیادی را در ادوار مختلف تاریخی به کشور معرفی کرده و در بزنگاه‌های خاص به خوبی نقش تاریخی خود را بازی کرده است.

وی افزود: فهرست بلندبالای مشاهیر و بزرگان آذربایجان در قبل و بعد از انقلاب تردیدی باقی نگذاشته که این استان از چه موقعیت خطیری برخوردار است.

سردار شکارچی اضافه کرد: آذربایجان تاریخی سراسر عزت و مقاومت و ولایتمداری دارد که در پرتو آن شهدای بزرگی مانند برادران مهدی و حمید باکری، حسن باقری، علی تجلایی، شهید حسن شفیع زاده را تقدیم انقلاب کرد.

 معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی زنده است چون آذربایجان زنده است گفت: همین سرزندگی آذربایجان و تبریز دشمنان این مرز و بوم را مجبور کرده است در صفوف متحد این مردم ولایی به بهانه‌های مختلف رخنه ایجاد کند که البته تا به حال نتوانسته و به یاری و عنایت خداوند متعال از این پس هم نخواهد توانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.