رکورد بارگیری روزانه در شرکت حریر خوزستان شکسته شد

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: با بارگیری ۲۰۰ تن کاغذ تیشو در روز، رکورد بارگیری در شرکت حریر خوزستان شکسته شد.

سید جمال جزایری  مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت:  با سیاست گذاری و ترسیم اهداف جدید برای تحقق شعار سال  «تولید، دانش بیان، اشتغال آفرین» در شرکت حریر خوزستان با همت و تلاش جهادی مدیران و کارکنان دلسوز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

او می گوید: با تلاش و برنامه ریزی مدیران و کارکنان خداروشکر تولید روزانه کاغذ تیشو در این شرکت شکسته شد و روزانه ۵۴ تن حریر در این شرکت تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: افزایش تولید باعث شده تا بارگیری‌های روزانه شرکت حریر خوزستان در روز افزایش یابد و رکورد بارگیری کاغذ تیشو برای رسیدن به دست مشتریان در سال‌های اخیر شکسته شود.

به گفته او با افزایش تولید خداروشکر رکورد بارگیری در این شرکت در روز حدود ۲۰۰ تن بوده که در ۱۵ سال اخیر این حجم بارگیری سابقه نداشته است.

جزایری گفت: در تلاش هستیم با همت، تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی منظم مدیران و کارکنان شرکت حریر خوزستان روز‌های طلایی به شرکت حریر خوزستان باز گردد.

شرکت حریر خوزستان تولیدکننده انواع کاغذ بهداشتی در ایران وابسته به هلدینگ سلولزی تاسیکو زیر مجموعه هلدینگ تاپیکو و شرکت سرمایه گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا)‌ می‌باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.