تاکید بر رفع نواقص آسفالت جاده قدیم بستان‌آباد_تبریز

نماینده مردم شهرستان بستان‌آباد در مجلس بر رفع نواقص آسفالت جاده‌ای و تعریض پل اوجان و بهسازی آسفالت جاده قدیم بستان‌آباد_تبریز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نوری نماینده مردم شهرستان بستان‌آباد در مجلس در جلسه رفع موانع تولید و حل مشکلات جاده‌ای شهرستان بستان‌آباد با اشاره به استقرار واحد‌های تولیدی و برخی از صنایع در حوزه استحفاظی شهرستان بستان‌آباد خواستار پیگیری پروژه‌ها و تامین اعتبار برای رفع نواقص آسفالت جاده‌ای شهرستان شد.

نوری همچنین در این جلسه خواستار تسریع در تعریض پل اوجان در داخل شهر بستان‌آباد وبهسازی و ساماندهی آسفالت جاده قدیم این شهرستان با توجه به حجم بالای ترافیک شد.

الهیاری فرماندار شهرستان بستان‌آباد گفت: ۶ میلیارد تومان اعتبار برای رمپ خروجی از آزادراه برای واحد‌های تولیدی و صنایع منطقه سعید آباد و بهسازی آسفالت جاده کاشی تبریز اختصاص داده شده است.

الهیاری افزود: این میزان اعتبار از محل تبصره ۱۹ و مابقی آن مابین واحد‌های تولیدی و مشارکت فرمانداری بستان‌آباد و دستگاه‌های اداری شهرستان تامین خواهد شد.

علیزاده مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از آمادگی این اداره برای پیگیری پروژه‌های جاده‌ای و به‌خصوص مشکلات جاده‌ای صنایع و واحد‌های تولیدی خبر داد.

او همچنین از آغاز ادامه پروژه آسفالت‌ریزی جاده بستان‌آباد به تبریز در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.