درخشش بانوان خوزستانی در مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: در چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم بانوان استان موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام فائز فائزی رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: نتایج چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد و براساس آن بانوان خوزستانی موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

او با بیان اینکه سنا منبوهی در رشته قرائت ترتیل مقام اول این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم را به دست آورد، افزود: همچنین فاطمه سواری در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن به رتبه دوم دست یافت. همچنین عفت ابول زاده در رشته دعاخوانی رتبه پنجم را کسب کرد.

مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در پیامی درخشش بانوان خوزستانی در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

آیات قرآن کریم همواره راهنمای والای حقیقت حق و راستی بوده و در این مسیر همه آنانی که کلام وحی را با صوتی خوش بر مردم تلاوت می‌کنند سهمی مضاعف در آشنایی با این مسیر نورانی دارند.

اینجانب درخشش بانوان خوزستانی در مسابقات سراسری قرآن کریم را تبریک عرض کرده و از این رویداد ابراز خوشحالی دو چندان می‌کنم، زیرا اکه بانوان و مادران سرزمین اسلامی ایران به ویژه بانوان خوزستانی می‌توانند با نور قرآن نسل حقیقت‌جوی و طالب آگاهی علوم قرآنی را تربیت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.