توزیع ۲۸ هزار نهال در اسدآباد

مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد گفت:به مناسبت هفته منابع طبیعی ۲۸ هزار اصله نهال در این شهرستان توزیع شد.

توزیع ۲۸ هزار نهال در اسدابادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قباد پیری، مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی ۲۸ هزار اصله نهال در بین ادارات، دهیاری روستاها، مدارس و مساجد سطح شهر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه نهال‌های درنظر گرفته شده شامل درخت کاج، افرا، گردو و بادام از جمله نهال‌های مثمر و غیر مثمر برای کاشت در هفته منابع طبیعی سال جاری است.

مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسدآباد با بیان اینکه کلیه نهال‌های توزیع شده توسط منابع طبیعی شناسنامه دار بوده و به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است تصریح کرد: در حال حاضر این شهرستان دارای ۴۵۳ هکتار جنگل دست کاشت دیم و آبی بوده که اکثر جنگل‌های دیم شهرستان در منطقه گردنه اسدآباد قرار گرفته و شامل درختان بادام هستند.

پیری با اشاره به اینکه اسدآباد فاقد جنگل طبیعی است، افزود: اسدآباد دارای ۵۹ هزار هکتار منابع طبیعی بوده و در سال جاری بیش از ۲۰ هکتار جنگل کاری توسط منابع طبیعی در این شهرستان انجام گرفته است.

وی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر مردم به حفظ منابع طبیعی شهرستان گفت:خوشبختانه امسال آتش سوزی مراتع این شهرستان در فصل گرما نسبت به سال گذشته کاهش بسیار محسوسی داشته است.

انتهای پیام/ب

وجود ۵۹ هزار هکتار منابع طبیعی در اسدآباد

برچسب ها: منابع طبیعی ، نهال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عالی