کرمان؛

همایش پیاده روی خانوادگی در ده زیار کرمان برگزار می شود

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه نه دی و تجدید میثاق با ولایت در ده زیار کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ثارالله انکوتی مسئول هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه نه دی روز تجدید میثاق امت با ولایت خبر داد.

وی با بیان اینکه این همایش برای دومین بار به همت هیئت تعزیه خوانی ده زیار برگزار می شود، خاطر نشان کرد: همایش پیاده روی خانوادگی ده زیار با برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی و اهدای جوائز ارزنده به قید قرعه به شرکت کنندگان همراه است.

انکوتی ایجاد روحیه شادابی و نشاط در ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در بین مردم روستا را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: از آنجا که برنامه اصلی گرامیداشت حماسه 9 دی در مرکز استان برگزار می شود اجتماع مردم منطقه و چترود در گرامیداشت 9 دی در قالب این همایش انجام می شود.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، دهیاری روستای ده زیار و آموزشگاه فنی مهندسی آبتین در برگزاری همایش با هیئت تعزیه خوانی همکاری ویژه دارند، گفت: همایش پیاده روی خانوادگی در ده زیار کرمان جمعه 11 دی ماه جاری از ساعت 7:30 صبح از سقاخانه و دارالشفای حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار با حضور تعدادی از مسئولان استانی و محلی برگزار می شود.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: همایش ، پیاده روی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.