پیام نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت رئیس جمهور

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی و جمعی از همراهانشان را در اثر سانحه سقوط بالگرد، تسلیت گفت.

در پیام تسلیت حجت الاسلام کیوانی آمده است؛

«منَ ٱلْمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَٰهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا»

برخى از آن مؤمنان بزرگمردانى هستند که به عهد و پیمانى که با خدا بستند، کاملا وفا کردند؛ پس گروهى از آن‌ها بر آن عهد ایستادگى کردند (تا اینکه در راه خدا شربت شهادت نوشیدند) و گروهى دیگر به انتظار (فیض شهادت)، مقاومت کرده و هیچگونه تغییرى در عهد و پیمان با خدا ندادند.

عاقبت به خیری موهبتی است الهی برای آنها که ظرف وجودشان را آلوده دنیا نکردند و پرده‌ی حیای میان خود و پروردگار را حفظ کردند.


بیشتر بخوانید


خادم‌ِ عارفِ ثامن الحجج، در آستانه‌ی میلاد سلطان خراسان، حکم خدمت به ایرانِ امام رضا را دریافت کرد و در سالروز میلاد امام هشتم حکم عاقبت به خیری گرفت.

روح بلند شهیدخدمت، خادم الرضا آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به همراه وزیر خارجه مقتدر دولت ایران اسلامی، امام جمعه‌ی محبوب و جهادی آذربایجان شرقی و همراهانشان به اعلی علیین پیوست تا بار دیگر کاروان بزرگ تمدن اسلامی با جان بهترینِ مردم آبیاری گردد.

این فقدان جانسوز را به محضر حضرت ولی عصر روحی له الفداء، رهبر فرزانه‌ی انقلاب، مردم شریف ایران و اهالی ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان علو درجات و برای مردم شریف ایران صبر و ثبات قدم و فرج و گشایش در امور مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار