نشست امنیتی قندهار برگزار شد

مقام‌‌های بلندپایه امنیتی و نظامی طالبان نشستی در مورد اوضاع ولایت قندهار برگزار کردند.

در پی انفجار روز گذشته در قندهار و کشته شدن دست‌کم شش جنگ‌جوی طالبان، مقام‌‌های بلندپایه امنیتی و نظامی این گروه گردهم آمدند و در مورد اوضاع این ولایت گفت‌وگو کردند.

دفتر رسانه‌های ولایت قندهار روز سه‌شنبه، ۱ جوزا، با نشر خبرنامه‌ای از تشکیل این نشست امنیتی با حضور حاجی ملا، والی، سمیع‌الله حزب‌الله، فرمانده امنیه، شیراحمد تواب، فرمانده قول اردوی ۲۰۵ البدر، دیگر مسوولان بلندپایه امنیتی این گروه، فرمانده‌هان و آمران حوزه‌ها خبر داده است.

در این جلسه بر اجرایی کامل وظایف مسئولان این گروه در قندهار تأکید و گفته شده است گشت‌زنی‌ نیروها در ساحات مختلف قندهار باید منظم شود و افزایش پیدا کند تا دیگر رویداد امنیتی در این شهر رخ ندهد.

در خبرنامه آمده است: «به [جنگ‌جویان] تجهیزات و آموزش داده و نیازهای‌شان برآورده شده است و باید از آن‌ در تأمین امنیت کار بگیرند.»

در این جلسه،‌ حیات‌الله مبارک، معاون والی قندهار به آمران تمام‌ حوزه‌های شهر قندهار دستور داده است که همه‌روزه حاضری بگیرند و جنگ‌جویان این گروه را متوجه وظایف‌شان کنند‌.

در این نشست امنیتی بر مجازات جنگ‌جویان و فرماندهانی تأکید شده است که در انجام مسئولیت‌هایشان غفلت می‌کنند.

این نشست امنیتی در حالی برگزار می‌شود که حوالی ساعت ۷:۰۰ بامداد روز دوشنبه، ۳۱ ثور، نیروهای طالبان در ساحه اده کابل شهر قندهار هدف انفجار ماین قرار گرفتند‌.

در آن انفجار، دست‌کم شش جنگ‌جوی طالبان کشته و ۱۵ تن دیگر‌ زخمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.