سنجش سلامت ۹۴ درصد نوآموزان پایه اول ابتدایی آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت: ۹۴ درصد نوآموزان پایه اول ابتدایی سنجش سلامت شدند

علی مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: طرح سنجش سلامت نوآموزان ورودی به پایه اول ابتدایی در سطح استان اجرا شده که در این راستان بیش از ۹۴ درصد فرزندان تاکنون سنجش سلامت شده‌اند و برای تکمیل چرخه سنجش سلامت و در مراحل بعدی، نیازمند مشارکت و همراهی مجموعه‌های مختلف از جمله بهزیستی و علوم پزشکی هستیم.

علی مطهری خاطر نشان کرد: در موضوع آزمون‌های نهایی، خوشبختانه شاهد همکاری دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها بودیم که در همین راستا فضا‌هایی از سوی مجموعه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و دیگر مجموعه‌ها برای برگزاری آزمون‌ها در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: آزمون‌های نهایی با شرکت دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از ۳۱ اردیبهشت ماه تا پایان خردادماه و در ۲۰۱ حوزه اجرای آزمون برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی می گوید: نگاه مثبت مقام عالی استان به موضوع مدرسه‌سازی و حمایت از فعالیت‌های پرورشی موجب شده تا شاهد بهبود شرایط باشیم، هرچند تا نقطه مطلوب فاصله داریم، اما پیشرفت و رشد در دولت سیزدهم قابل توجه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.