برگزاری کنگره بین‌المللی زیست مواد دارویی

برگزاری کنگره بین‌المللی زیست مواد دارویی در کرمانشاه، از برگزاری کنگره بین‌المللی زیست مواد دارویی با حضور دانشمندان داخلی و خارجی در کرمانشاه خبر داد.

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : اولین کنگره بین‌المللی زیست مواد دارویی کشور امروز ۲۶ اردیبهشت‌ماه با حضور دانشمندان داخلی و خارجی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در هتل پارسیان برگزار می‌شود.

وی مدت زمان برگزاری این کنگره را ۲ روز تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه عنوان کرد و افزود: در این کنگره نتیجه تحقیقات دارویی دانشمندان برتر داخلی و خارجی طی مدت ۲ روز با ارائه سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود و ان‌شاءالله دستاورد‌ها خوبی برای استان و کشور به‌همراه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ارتقای زیرساخت‌های سلامت استان طی سال‌جاری، گفت: با ارتقای زیرساخت‌ها دانشگاهی، خوابگاهی و تخت‌های بیمارستانی امسال اتفاقات خوبی برای حوزه سلامت استان رقن خواهد خورد.

وی با اشاره به بیش از افتتاح ۱۰۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان طی سال جاری، تصریح کرد: زیرساخت‌های خوابگاهی امسال با افتتاح چند خوایگاه ۲ برابر خواهد شد.

محمدی در رابطه با ارتقای تخت‌های بیمارستانی، تصریح کرد: امسال با افتتاح تخت‌های اورژانس و بیمارستانی و دو بیمارستان جدید یکی در کرمانشاه برای بیماران سرطانی و دیگری در شهرستان ثلاث باباجانی، تخت‌های بیمارستانی ارتقا خواهند یافت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار