معاون استاندار کرمان:

از سرمایه گذاران بلاروس برای تولید ماشین آلات صنعتی استقبال می‌کنیم

معاون استاندار کرمان از آمادگی برای استقبال از سرمایه گذاران بلاروسی در زمینه تولید موتور‌های دامپتراک، خدمات پس از فروش و تعمیرات این ماشین‌آلات خبر داد.

امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در نشست استاندار کرمان با سفیر بلاروس و ازبکستان در حاشیه برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان آیدکس ۲۰۲۴ اظهار داشت: به شرکت بلاز متعلق به کشور بلاروس پیشنهاد می‌کنیم در زمینه تولید موتور‌های دامپتراک، خدمات پس از فروش و تعمیرات این ماشین‌آلات در استان کرمان ورود و سرمایه‌گذاری کند.

وی به ظرفیت‌های گسترده صنعتی و معدنی استان کرمان اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های بالقوه استان کرمان در حوزه‌های معدنی، فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و ... فرصت‌های بسیار خوبی را برای توسعه همکاری‌های چندجانبه با کشور‌های مختلف در اختیار این استان قرار داده است.

حسن زاده بر شناسایی و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های کرمان برای رساندن این به جایگاه اصلی خود تاکید و تصریح کرد: کرمان ایدکس ۲۰۲۴، مجالی را فراهم آورده که فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی این استان با نگاهی موشکافانه و دقیق بررسی شود و در قالب یک بسته کامل سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در کرمان آیدکس ۲۰۲۴ همچنین قابلیت‌های صادراتی استان نیز مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار