بهره برداری از ۹۵۰ پروژه شبکه برق روستایی در سفر ریاست جمهوری به مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

سید کاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی استان با اعتباری بالغ بر ۴۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران به بهره برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه این پروژه‌ها شامل احداث و توسعه شبکه‌های برق روستایی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های موجود، احداث و توسعه پست‌های برق روستایی می‌شود، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، شاهد افزایش پایداری و کیفیت برق در روستا‌های استان خواهیم بود.

حسینی کارنامی با اشاره به اقدامات انجام شده شرکت توزیع نیروی برق مازندران در دولت سیزدهم، گفت: در این مدت شاهد توسعه و احداث بیش از ۲۰۶۳ کیلومتر شبکه توزیع، نصب ۴۶۱۶ دستگاه ترانس، اجرای ۱۱۰۰ کیلومتر عملیات جایگزینی سیم به کابل، برگزاری مستمر مانور‌های جهادی و تحقق اهداف برنامه ابلاغی وزیر محترم نیرو در گذر از پیک تابستان در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و پایان خاموشی‌های مستمر در تابستان بوده‌ایم.

او همچنین از اجرای ۴۸۷ طرح کاهش تلفات انرژی، ۴۳۸ پروژه هوشمندسازی و اقدامات بیشمار دیگر در این مدت خبر داد.

حسینی کارنامی افزود: شرکت توزیع برق مازندران با دارا بودن یک میلیون و ۶۰۷ هزار مشترک در ۱۸ امور و در حوزه جغرافیایی شهرستان‌های گلوگاه تا فریدونکنار این استان، ۱۹۳۰ روستای برق‌دار، ۱۳ هزار و ۸۶۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۸ هزار و ۶۶۰ کیلومتر خطوط فشار ضعیف، ۴۰ هزار دستگاه ترانسفورماتور توزیع و ۳۱۱ هزار و ۵۰۶ چراغ روشن در سطح معابر شهر‌های تابعه، خدمات خود را به مردم شریف استان ارائه می‌دهد.

با بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور در دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران، شاهد تحولات چشمگیری در حوزه برق این استان خواهیم بود و خدمات بهتری به مردم شریف مازندران ارائه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار