نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در مشهد آغاز به کار کرد+تصاویر

بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و باغبانی دوشنبه شب در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

رضا صفری سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: باتوجه به بارندگی‌های خوب اخیر شاهد بهاری متفاوت در مشهد هستیماز اینرو در روز‌های پایانی اردیبهشت ماه بابرگزاری نمایشگاه گل وگیاه در مشهد بهاری زیباتر را به شهروندان تقدیم می‌کنیم.

او افزود: این نمایشگاه از امروز دوشنبه ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: شرکت کنندگان در زمینه‌های مختلف شامل؛ انواع گل‌های آپارتمانی، گل‌های مناسب محیط بیرونی، تزئینی، گل رز، گل شاخه بریده، گلدان‌های پلاستیکی و سفالی، کود و بذر، تجهیزات باغبانی و پارکی در این نمایشگاه حضور دارند.

صفری با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال نسبت سال‌های گذشته با کیفیت بهتری درحال برگزاری است، بیان کرد: امسال فضایی به وسعت بیش از هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع و در سالن‌های فردوسی، مفاخر و فضای باز برای استقرار شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالا‌های خود را در معرض بازدید عموم قرار دهند.

او تصریح کرد: تعداد کل مجموعه‌های حاضر دربیست و یکمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و باغبانی مشهد ۲۲۰ شرکت کننده درغالب۵۰۰ غرفه است که از این تعداد ۱۷۵ شرکت از خراسان رضوی و ۴۵ شرکت از استان‌های خراسان شمالی وجنوبی، تهران، البرز، مازندران، گیلان، گلستان، مرکزی، همدان، کرمان، یزد، اصفهان، قم و فارس حضور دارند.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص برنامه‌های جانبی این نمایشگاه تاکید کرد: سی و سومین نشست مدیران عامل سیما و منظر کلانشهر‌های کشور با حضور بیش از ۲۰ شهردار ایران، برنامه فرهنگی روابط عمومی شهرداری مشهد در محل آمفی تئاتر نمایشگاه، بازدید شهرداران شهر‌های زاهدان، قم، بندرعباس و شهرداری‌ها و معاونان خدمات شهری و شورای استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا ۲۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و پنج شنبه وجمعه نیز از ساعت ۱۱ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در مشهد آغاز به کار کرد+تصاویر

نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در مشهد آغاز به کار کرد+تصاویر

نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در مشهد آغاز به کار کرد+تصاویر

نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در مشهد آغاز به کار کرد+تصاویر

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.