آغاز عملیات اصلاح شبکه توزیع و انشعاب آب شرب روستای مغ سرباز

اولین مصوبه شورای مردمی سازی شهرستان سرباز  اصلاح شبکه توزیع و انشعاب آب شرب روستای مغ  با همراهی دانش فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی  با عزم جهادی به اجرا درآمد.

 نظیر ملک رئیسی دستیار فرماندار شهرستان سرباز در امر مردمی سازی؛  میدان آوردن مردم برای اجرای حکمرانی مردمی و نقش تشکل‌ها و حلقه‌های میانی در حل مشکلات شهرستان‌ و استان را دارای اهمیت ویژه برشمرد و گفت: باید ظرفیت‌های فراوان مردمی که در شهرستان‌ سرباز وجود دارد، شناسایی و با هم افزایی و مشارکت بیش از پیش، میدان‌داری مردم در همه زمینه‌ها به ویژه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی را گسترش داد.

 دستیار فرماندار اظهار کرد: اولین مصوبه شورای مردمی سازی فرمانداری شهرستان سرباز  اصلاح شبکه آب شرب روستای مغ بود که الحمدلله با پای کار آمدن مردم و مسئولین  عملیاتی شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت اصلاح شبکه های آبرسانی و تعويض لوله های فرسوده در پيشگيري از هدر رفت آب و تامین آب شرب پایدار، عملیات اجرای اصلاح شبکه توزیع و استاندارد سازی انشعاب آب شرب مشترکین در روستای مغ از توابع بخش مرکزی شهرستان سرباز با مشارکت مردم محلی، خیرین و مدیریت آب و فاضلاب شهرستان سرباز آغاز شد.

 ملک رئیسی، ضمن اشاره به کمبود بودجه و بروکراسی های اداری عنوان کرد: اگر مردم در مرتفع شدن مشکلات پای کار باشند، مسئولان چندین برابر آمادگی خود را اعلام می کنند و خارج از ردیف بودجه و خارج از نوبت  بصورت جهادی اقدامات لازم را جهت رفع مسائل و رفاه اجتماعی انجام می دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار