کشف ۳۲ قبضه سلاح جنگی با اجرای طرح امنیت در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۷۷ سارق و کشف ۹۶ فقره سرقت در اجرای مرحله پنجم طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.


سرهنگ حمید نوری  گفت: در راستای اجرای مرحله پنجم طرح امنیت محله محور ، که طی یک هفته گذشته با هدف پیشگیری از وقوع انواع سرقت و کنترل سارقان سابقه دار در سطح شهرستان به اجرا در آمد، ۷۷ سارق و ۲ باند سرقت احشام و خودرو دستگیر که از این باندها تا کنون ۶ دستگاه خودروی سرقتی و ۷ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح امنیت محله محور ۵ نفر به اتهام مشارکت در قتل ، ۳۱ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر، ۳۷۸ معتاد متجاهر جمع آوری و ۲۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف است بیان کرد: در این مرحله ۳۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف و ۸۹۲ نفر تبعه بیگانه غیر مجاز نیز شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:  همچنین در این طرح تعداد ۸۲۱ هزار و ۱۷۴ هزار انواع قرص و داروی غیر مجاز و مقدار زیادی اموال مسروقه به ارزش ۳۱ میلیارد ریال کشف گردید.

سرهنگ نوری در پایان با اشاره به کشف ۹۶ فقره انواع سرقت ، از همکاری و تعامل خوب مرجع قضایی، دستگاههای امنیتی و مردم فهیم شهرستان با پلیس تشکر و قدر دانی کرد.

 

برچسب ها: فراجا ، سلاح جنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار