ضرورت ایجاد تعاملات در جهت افزایش سرمایه گذاری و توسعه استان کرمان

رییس بورس و اوراق بهادار کشور گفت: باید تعاملات خوبی را در جهت افزایش سرمایه گذاری و توسعه استان کرمان شکل دهیم .

رییس بورس و اوراق بهادار کشور عصر امروز در همایش فرصت های سرمایه گذاری کرمان در گفت:  باید تعاملات خوبی را درجهت افزایش سرمایه گذاری و توسعه استان شکل دهیم .

وی گفت: مدیران اتاق کرمان و دیگر مدیران که چنین همایش‌هایی برای آشنایی سرمایه گذاران با ابزار‌های بازار سرمایه بکار میگیرند.

وی افزود: سال جاری جهش تولید با مشارکت مردم است و همه می‌دانیم هرجا مردم حضور دارند مشکلات حل می‌شود می‌توان اقتصاد باشد یا هر حوزه دیگری پیگیری مشکلات و یکی از راه‌های شعار سال بازار سرمایه وجدی گرفتن ان در تولید است.

وی گفت: آدرس‌های غلطی که صنایع بزرگ درباره سوداوری شرکت‌ها دادند زلزله هایی در برخی صنایغ ما اتفاق افتاد در مدت کوتاه مشکل بزرگ برای یک صنعت و تمام نشده صنعت بعدی ، علیرغم این اتفاق‌ها اون تامین مالی رخ داد که از بازار جمع و وارد شرکت ها شد ۴۰۰ همت در قالب سود شرکت‌ها ۳۱۲ همت تامین مالی دولت و بقیه آن شامل دیگر بازارهای مالی شد.

وی اظهار کرد: چالش‌های ما در سال جاری کم نشده، اما باتوجه به فعالیت بخش خصوصی ما هدف گذاری بزرگی گذاشتیم که امسال عدد تامین را دو برابر عدد پارسال کنیم ۱۶۰۰ همت برنامه ریزی شده هست.

او گفت: یکی از مسئولیت‌های ما این است بین فعالان اقتصادی و مدیران حاضرشده وضعیت فعلی بازار سرمایه زیبنده این بازار نیست همه فعالان اقتصادی می‌دانند چه چالش‌هایی باعث شد ما به این شرایط برسیم.

عشقی بیان کرد: برای کرمان به صورت ویزه چندحوزه هدف گذاری شد تا به نتایجی خوبی دراین حوزه‌ها برسیم بحت سواد مالی را که استاندار نیز گفت چند سری انجام شد ما آمادگی داریم به شکل گسترده تری این سواد مالی را گسترش هیم، بحث سهامی عام پروؤه است که یکی از شرکت‌ها در صنایع فلزی کار‌های نهاییش انجام در حال تمهیدات پذیره نویسی هستیم.

امسال اول هفته میزان تامین مالی جمعی برای هر پروژه دوبرابر افزایش دادیم سال جاری تلاش میکنیم ۴ یا ۵ برابر این کار انجام دهیم چرا که برای شرکت‌های کوچک این رقمی است که می‌توان  کار را تکان بدهد.

برچسب ها: سرمایه گذاری ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.