استاندار:

ساخت هفت کارخانه فرآوری در سیستان و بلوچستان آغاز شد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مزیت‌های استان در وهله اول داشتن نیروی جوان، خلاق و توانمند و دومین مزیت داشتن معادن مختلف و بی‌نظیر است که اکنون ساخت هفت کارخانه فرآوری آغاز و کارخانه طلا نیز راه‌اندازی شده است.

محمد کرمی در نشست هم اندیشی رابطان مردمی ادارات، نخبگان دانشجویی و دانش آموزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه استان بیان کرد: شاهد تغییرات قابل توجهی در شاخص‌های توسعه منطقه هستیم و باید این حرکت مثبت را به سرعت به سمت پیشرفت و توسعه ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه کادرسازی یعنی بهره گیری از نیرو‌های خلاقی که از یک مدیر فعال‌تر و توانمندتر هستند، اذعان کرد: کادرسازی برای آینده و عرصه‌های مختلف حائز اهمیت است که در این راستا کادرسازی با بهره‌گیری از دستیاران مردمی در مجموعه‌های مختلف انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: ارتباط دانش آموزان و دانشجویان فعال و نوآور باید با دستگاه‌های اجرایی گسترش یابد و این رابطه برای نوجوانان و جوانان همانند یک کارگاه عملی مدیریت است.
وی با تاکید بر برگزاری آموزش‌های مورد نیاز گفت: برنامه ریزی و ارائه این آموزش‌ها در حوزه اقتصادی هم بایستی فعال شود.
کرمی با مخاطب قرار دادن جوانان و نوجوانان توانمند اظهار کرد: انتظار می‌رود؛ با پشتوانه علمی قوی، تلاش و صبر وارد عرصه فعالیت‌های میدانی شوید و با جدیت و نوآوری، مسوولیت‌هایی که به شما واگذار شده را به سرانجام برسانید.

وی با اشاره به بحران آب در سیستان و بلوچستان در سال گذشته، ادامه داد: در راستای حل این بحران راه‌حل‌های همه جانبه را با طرح‌های مختلف شروع کردیم و خداوند پاداش تلاشمان را امسال با بارش رحمت الهی در سطح استان عطا کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با اعتبار بیش از۴۰۰ هزار میلیارد ریال گازرسانی در شهرستان‌های استان در حال انجام است.

وی ادامه داد: مزیت‌های کشاورزی، ساخت چند هزار واحد مسکونی از ابتدای دولت، برق رسانی‌ها و اقتصاد دریا که با این اقدامات در آینده نزدیک شاهد صنعتی شدن سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار