برای اولین بار در جنوب شرق کشور:

آندوسکوپی گوش در بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) با موفقیت انجام شد

رییس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان گفت: عمل جراحی منحصربه‌فرد آندوسکوپی گوش برای نخستین بار توسط متخصص گوش حلق و بینی در این بیمارستان انجام شد.

دکتر علیرضا مالکی گفت: برای اولین بار در سیستان و بلوچستان روش جدید اندوسکوپی را با موفقیت به انجام رساندیم، این روش جدید، گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت خدمات درمانی در استان و ارائه خدمات بهتر به بیماران است.

وی ادامه داد: انجام موفقیت‌آمیز این روش جدید در بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) نشان‌دهنده تعهد کادر پزشکی به ارائه خدمات نوین و با کیفیت به بیماران است.

رییس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) افزود: بدون شک، این روش تحولی مثبت در درمان بیماری‌های گوش در استان ایجاد خواهد کرد و به بیماران امید بیشتری برای سلامتی و بهبودی خواهد بخشید.

متخصص گوش حلق و بینی بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) نیز گفت: این روش نوعی آندوسکوپی برای گوش است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ظریف، امکان بررسی دقیق‌تر و درمان مؤثرتر بیماری‌ها را فراهم می‌کند.

دکتر پریا قاسمی برومند عنوان کرد: این روش در مقایسه با روش‌های سنتی از مزایای متعددی از جمله درد و ناراحتی کمتر برای بیمار، بهبود سریع‌تر، کاهش خطر عفونت و دقت بیشتر در تشخیص برخوردار است.

وی تصریح کرد: در این روش، از برش‌های کوچکتری استفاده می‌شود و به همین دلیل، درد و ناراحتی بیمار به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. همچنین رد بخیه و زخم در پشت گوش بیماربه دلیل برش‌های کوچک باقی نمی‌ماند، بیماران پس از انجام این روش می‌توانند سریع‌تر از بیمارستان مرخص شده و به زندگی عادی خود بازگردند، به دلیل استفاده از تجهیزات استریل و تکنیک‌های پیشرفته، خطر ابتلا به عفونت در این روش به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

متخصص گوش حلق و بینی بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) بیان کرد: در آندوسکوپی گوش امکان مشاهده دقیق‌تر اندام‌های داخلی را فراهم می‌کند که این امر به تشخیص دقیق‌تر بیماری‌ها و ارائه درمان مناسب‌تر کمک می‌کند.

وی افزود: انجام این روش برای اولین بار در استان دستاوردی بزرگ برای جامعه پزشکی این استان است. این روش جدید، مزایای قابل توجهی برای بیماران دارد و ما امیدواریم که بتوانیم با استفاده از این روش، به بیماران بیشتری کمک کنیم و کیفیت زندگی آنها را ارتقا دهیم.

برچسب ها: چشم پزشکی ، عمل جراحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار