در جریان معاملات امروز ۲۴ اردیبهشت ثبت شد؛

تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها همزمان با قرمزپوشی ۸۸ درصدی نماد‌های بازار سرمایه

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۲۲۴ میلیون ثبت شد.

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز ۳۲ هزار و ۳۹۰ واحد ریزش را ثبت کرد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی در سطح ۷۱۶ هزار و ۶۳ واحد رسید تا شاهد روز منفی دیگری برای بازار سرمایه باشیم.

او در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۲۲۴ میلیون ثبت شد همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها امروز ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود و ۴۹۹ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: امروز ۸۸ درصد بازار یعنی حدود ۶۷۹ نماد در محدوه منفی و ۱۲ درصد بازار به عبارتی ۹۵ نماد تنها در وضعیت منفی به کار خود پایان دادند امروز صنعت لیزینگ شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی حقیقی‌ها و بیشترین ورود و بیشترین میزان خروج نقدینگی هم به صنعت خودرو و ساخت قطعات اختصاص یافت.

خبرنگار: کیمیا قلی پور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار