ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۲۶۰ نفر از اهالی روستا‌های محروم سلسله

مسئول بسیج جامعه پزشکی سلسله گفت: سه تیم پزشکی، بهداشتی و دندانپزشکی به مناسبت هفته بسیج سازندگی و دهه کرامت به مناطق محروم شهرستان اعزام و به ۲۶۰ نفر از اهالی خدمات رایگان ارائه شد.

فرشته ندری اظهار کرد: این تیم‌ها که در روستای عدل آباد مرکز دهستان قلایی مستقر شده بودند خدمات مختلفی را به مراجعان ارایه دادند.

وی افزود: در این دوره از جهاد سلامت که با حضور و همراهی جهادگران عرصه بهداشت و درمان و همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان انجام شد، به ۲۶۰ نفر از اهالی منطقه به ویژه دانش آموزان مدرسه شبانه روزی و عموم مردم ارائه خدمت شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سلسله با اشاره به ویزیت پزشک عمومی برای ۶۵ نفر از مراجعان افزود: خدمات دندانپزشکی شامل کشیدن، جرم گیری و ترمیم سطحی برای ۵۵ نفر انجام و داروی رایگان نیز در اختیار ۱۹۰ نفر قرار گرفت.

ندری با اشاره به آموزش بهداشت و مشاوره به ۴۵ نفر از مراجعان بیان کرد: همچنین بسته‌های بهداشتی ویژه نوزادان شیرخوار شامل شیر خشک، مای بی بی، حوله حمام، شامپو، صابون، شیشه شیر و پستانک بین ۴۵ نوزاد توزیع شد.

وی یادآور شد: خانم دکتر رضایی دندانپزشک، خانم زینب نادری دستیار دندانپزشک، آقای ایوب نظرپور بهداشتیار دهان و دندان، آقای دکتر لطفی پزشک عمومی، آقای عباس کولیوند پشتیبانی تیم، آقای طولابی دارویار، خانم خانی بهورز خانه بهداشت به همراه آقای نوریان مدیر محترم مدرسه شبانه روزی در ارایه خدمات پزشکی به مردم این منطقه مشارکت داشتند.

دهستان قلایی یکی از مناطق محروم سلسله است که در بخش فیروزآباد این شهرستان قرار دارد و شامل ۱۷ پارچه آبادی است.

برچسب ها: درمان ، پزشکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.