قیام آزادی‌بخش شما علیه حاکمیت سرمایه‌داران بی‌رحم و بی‌وجدان است

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در پیامی به دانشجویان عدالتخواه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، حمایت علما و دانشجویان و طلاب علوم اسلامی ایران را از ایشان اعلام کرد.

 آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در پیامی به دانشجویان آزاده و روشنفکر و عدالتخواه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، حمایت علما و دانشجویان و طلاب علوم اسلامی ایران، همراهی و همکاری خود را با ایشان اعلام کرد که متن فارسی آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجویان آزاده و روشنفکر و عدالتخواه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

جنبش عظیم و مقدسی که در راه دفاع از مظلومین بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطین، به ویژه کودکان و زنان و بیمارانی که به وسیله دژخیمان ضد بشر صهیونیستی حکومت نامشروع اسرائیل آغاز کرده‌اید، دفاع از همه انسان‌های مظلوم و رنجدیده‌ای است که ده‌ها سال است به وسیله سرمایه‌داران هوس‌بازی که قدرت سیاسی و اقتصادی و رسانه‌ای آمریکا و اروپا را با فریب و نیرنگ به دست گرفته‌اند، تحت سخت‌ترین شکنجه‌ها و فشار‌ها و محرومیت‌ها قرار گرفته‌اند.

ده‌ها سال است که بشریت در سراسر کره زمین به وسیله این سرمایه‌داران حاکم آنچنان در بند قرار گرفته که همه چیز خود را از دست رفته می‌بینند. اقتصاد امروز بشر در چنگال این خونخواران اقتصادی است و بدین وسیله گلوی عامه مردم را در سراسر جهان آنچنان فشرده‌اند که فقر عمومی و جهل و بیماری اکثریت مردم جهان را به سوی نابودی حتمی می‌کشاند.

امروز امنیت جامعه بشری توسط این سرمایه‌داران حاکم در خطر جدی است و نمونه آن را امروز در فلسطین مظلوم و حمایت بی‌دریغ حکومت آمریکا و حکومت‌های اروپایی از جنایت‌های بی‌شمار و نسل کشی بی‌نظیر اسرائیل مشاهده می‌کنیم.

فرهنگ جوامع بشری به وسیله فضای مجازی و رسانه‌هایی که صد در صد در اختیار این سرمایه‌داران حاکم است، آنچنان رو به انحطاط گذاشته که اخلاق و معنویت را در جامعه بشر در آستانه نابودی کامل قرار داده است.

نهضت بزرگ و مقدس شما قیامی آزادی‌بخش علیه حاکمیت سرمایه‌داران بی‌رحم و بی‌وجدانی است که تمامی جامعه بشر را به سوی نابودی حتمی می‌کشاند.

اینجانب به عنوان عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ایران و به عنوان عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به نیابت از تمامی علما و دانشجویان و طلاب علوم اسلامی ایران، همراهی و همکاری خود را با شما اعلام می‌دارم و امیدوارم این خیزش مقدس شما همچنان گسترش یافته تا همه جوامع آمریکایی و اروپایی را فرا گیرد و منشأ تحولی بزرگ در آینده نزدیک جامعه بشر گردد و جامعه بشری را از انحطاط و نابودی نجات دهد.

پیروزی از آن شماست، زیرا فریاد شما فریاد بر حقی است که نصرت و تأیید خداوند را همراه دارد.

به جنبش مقدسی که آغاز کرده‌اید، تا دستیابی به همه اهدافی که در نظر دارید، ادامه دهید و آن را یک وظیفه وجدانی و انسانی بدانید که موجب رهایی جامعه بشری از رنج و فقر و ناامنی و نابسامانی خواهد شد.

خداوند یار و یاور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.