غرب به دنبال ترویج فساد در کشورهای اسلامی است

امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان گفت: امروز دنیای غرب به دنبال ترویج فساد در کشورهای اسلامی است تا وحدت و پیشرفت در جامعه اسلامی حاصل نشود.

  مولوی سید عبدالصمد ساداتی در جشن میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س) که به همت سپاه شهرستانی سراوان و با حضور فرماندار، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد، فرمانده سپاه شهرستانی و دختران و بانوان سراوانی در مجتمع آموزش عالی شهرستان برگزار شد، بیان کرد: دهه کرامت و روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه اهمت و عظمتی که اسلام برای دختران و زنان قائل است بر کسی پوشیده نیست، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مدافع حقوق زنان بوده‌اند و توصیه به حفظ حرمت بانوان دارند.

امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان ادامه داد: وظیفه مهمی که بر عهده داریم امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است که باید خوبی‌ها را در جامعه ترویج دهیم و منکرات و موارد خلاف عزت و عفت و حرمت را به هر نحوی جلوگیری نماییم.

مولوی ساداتی با بیان اینکه عمل به احکام دینی و ارزش‌های فرهنگی انجام‌وظیفه است، خاطرنشان کرد: امروز دنیای غرب به دنبال ترویج فساد در کشورهای اسلامی است تا وحدت و پیشرفت در جامعه اسلامی حاصل نشود.

وی تصریح کرد: عفاف و حجاب یکی از موضوعات مهم در جامعه اسلامی است که در قرآن کریم آیات متعددی در این مورد به‌صراحت بیان شده و تمامی مؤمنان و افراد باایمان توصیه شده به آن عمل کنند؛ حجاب برای زمان پیغمبر نیست؛ بلکه شامل تمامی افراد می‌شود.

امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان اذعان کرد: الگو تمام بانوان مسلمان و باایمان حضرت فاطمه الزهرا (س)، حضرت زینب کبری (س) و حضرت فاطمه معصومه (س) است که عمل به سیره و روش آنها باعث پیشرفت می‌شود.

در پایان به دختران محجبه، دختران برتر در مسابقات ورزشی و فرهنگی به‌رسم یادبود با لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل و قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار