اعزام پنج هزار کرمانشاهی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای اعزام پنج هزار نفر از مردم استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

غلامعلی یاربیگی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پنج هزار کرمانشاهی در سالگرد رحلت امام راحل به تهران اعزام می‌شوند، گفت : حدود دو هزار نفر از این افراد از شهر کرمانشاه و بقیه از دیگر شهرستان‌های استان راهی مرقد امام (ره) خواهند شد.

وی افزود: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام مردم استان به مرقد امام (ره) تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه با اشاره به اهمیت توجه به جهاد تبیین برای روشنگری در مورد شخصیت امام (ره)، تصریح کرد: باید نسل جوان و آینده را با شخصیت امام (ره) آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای سرنگونی حکومت طاغوت از همه چیز خود مایه گذاشت، تصریح کرد: ایشان مبارزات خود را از قم آغاز کرد و بعد از ۱۴ سال تحمل تبعید، توانست با حمایت مردم انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رسانده و هدایت کند.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه اشاره‌ای هم به برگزاری ویژه برنامه سالروز عملیات بازی دراز و صعود بیش از ۴۵ هزار نفری هموطنانمان به ارتفاعات بازی دراز در هفته گذشته داشت و گفت: ارتفاعات بازی دراز در بین سه شهرستان سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب قرار دارد که دشمن بعثی در دوران جنگ تحمیلی با گرفتن این ارتفاعات، از آن برای دیده‌بانی از گستره وسیعی از منطقه استفاده می‌کرد که رزمندگان اسلام توانستند با رشادت و دلیری آن را از دشمن بعثی پس بگیرند و بازپس‌گیری این ارتفاعات مقدمه دیگر پیروزی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس شد.

یاربیگی با بیان اینکه سپاه و به طور اختصاصی مجموعه بسیج سازندگی در حوزه محرومیت‌زدایی خدمات فراوانی را در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و اجتماعی به مردم مناطق محروم ارائه می‌دهد، گفت: از جمله این خدمات می‌توان به تهیه و توزیع سالیانه ۱۵ هزار بسته معیشتی و تهیه ده‌ها سری جهیزیه و تحویل به زوج‌های کم برخوردار شهرستان کرمانشاه اشاره کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.