مددجویان بهزیستی ایلام ۴۲۰ میلیارد ریال خدمت مسکن دریافت کردند

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: این اداره کل در طول سال گذشته ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار صرف خدمت‌رسانی به جامعه هدف در حوزه مسکن کرده است.

حسین نورعلیوند مدیرکل بهزیستی استان ایلام با بیان اینکه مددجویان بهزیستی ایلام ۴۲۰ میلیارد ریال خدمت مسکن دریافت کردند اظهار کرد: این اعتبار در زمینه ساخت مسکن و همچنین پرداخت ودیعه مسکن در قالب کمک بلاعوض به جامعه هدف سراسر استان پرداخت شده است.

وی با ذکر اینکه بخشی از این اعتبار شامل مشارکت در احداث ۳۸۰ واحد مسکونی مددجویان بوده است، افزود: این کمک برای مددجویان و خانواده‌های دارای یک عضو معلول ساکن در مناطق روستایی و شهری یک میلیارد ریال و برای خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول به بالا ساکن در مناطق روستایی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ساکن در مناطق شهری ۲ میلیارد ریال برای ساخت یا خرید مسکن بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام یادآور شد: علاوه بر این ۹۳۶ مددجو از هزینه‌های انشعاب برق، گاز، آب و همچنین صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری نیز در مجموع به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال معاف شده‌اند.

وی تاکید کرد: همچنین بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با شرکت گاز، ۱۸۳مورد گازکشی منازل مددجویان در مناطق شهری و روستایی رایگان انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام به پرداخت کمک ودیعه مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: در طول سال گذشته ۳۹۸ خانوار جامعه هدف اعم از مددجوی و افراد دارای معلولیت ودیعه مسکن تا سقف یک میلیارد ریال و ۳۰۸ مورد نیز تسهیلات ودیعه مسکن با سرانه ۸۰۰ میلیون ریال دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با شرکت گاز، ۱۸۳مورد عملیات گازکشی منازل شهری و روستایی مددجویان در طول سال گذشته رایگان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.