بازدید مدیرکل امور اتباع بوشهر از اردوگاه مراقبتی برج مقام

مدیرکل امور اتباع بوشهر از اردوگاه مراقبتی برج مقام ضمن بازدید از این اردوگاه مراقبتی مسائل مربوط به پذیرش، ثبت نام و طرد اتباع را بررسی کرد.

راضیه علی پور، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر همراه با مسئول حراست و رئیس دفتر اداره کل با حضور در اردوگاه مراقبتی برج مقام بوشهر از نحوه ساماندهی، ثبت نام و طرد اتباع غیر مجاز بازدید نمودند.

وی ضمن بازدید از واحدهای مختلف اردوگاه مراقبتی از نزدیک مسائل مربوط به پذیرش، ثبت نام و طرد اتباع را مورد بررسی قرار دادند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر با بیان اینکه طرح های ساماندهی اتباع غیرمجاز همچنان با جدیت پیگیری می شود افزود: از اهداف مهم تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی اتباع خارجی خصوصا اتباع غیرمجاز بوده است که این امر با برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدتی در قالب طرح های جمع آوری و ساماندهی موجب تسریع در روند شناسایی اتباع غیرمجاز گردیده است که طرد آنان نیز از طریق اردوگاه های مراقبتی مطابق دستورالعمل های ابلاغی انجام میگیرد.

وی در ادامه نشست خود با کارکنان اردوگاه مراقبتی حفظ ارزش های انسانی و اخلاقی مطابق با آموزه های اسلامی را مورد تاکید قرار دادند و در ادامه با تشریح دستورالعمل های سازمان ملی مهاجرت خواستار دقت، انسجام و تسریع در روند ثبت نام و طرد اتباع غیرمجاز شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار