کشف ۳۷۰ کیلو مواد مخدر در آذربایجان غربی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان ۳۷۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در طول دو روز اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۳۷۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و همچنین ۴۴۱ نفر معتاد متجاهر جمع آوری شد.

سرهنگ حسن درستی گفت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی و در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر استان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرا کرد.

وی افزود: در این طرح ۲ روزه پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۸ نفر قاچاقچی و ۱۲۴ خرده فروش؛ ۴۴۱ معتاد متجاهر را نیز جمع آوری کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان بیان داشت: در این راستا ۳۷۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف؛ ۳ باند قاچاق مواد مخدر منهدم و ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

سرهنگ درستی در پایان با اعلام این مطلب که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند، گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی از سوی شهروندان می‌باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.