چمران:

شهرداری می‌تواند مانع برگزاری نمایشگاه در سئول شود

رئیس شورای شهر تهران نسبت به برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل سئول انتقاد کرد.

مهدی چمران صبح امروز پیش از آغاز دویست و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز نطق پیش از دستور یکی از اعضای شورای شهر تهران قرائت خواهد شد و در ادامه به سایر موضوعات جلسه شورای شهر تهران از جمله تعیین بهای خدمات بهشت زهرا (س) و نامگذاری برخی از معابر پرداخته خواهد شد.

وی درباره ترافیک ایجاد شده در پی برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه سئول گفت: در این ارتباط همه می‌گویند ترافیک است، اما همه سکوت می‌کنند و انگار همه چیز عادی است. البته ما تلاش‌های بسیاری برای عدم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در این محل انجام داده‌ایم، اما به نتیجه‌ای نرسیده است.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری تهران نمی‌تواند از ابزار قانونی برای جلوگیری از نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل سئول استفاده کند، گفت: در این ارتباط ما می‌توانیم با توجه به برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در قالب مزاحمت برای شهروندان به عنوان سد معبر اجازه ندهیم که چنین نمایشگاه‌هایی برگزار شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: البته در سنوات گذشته نیز شهرداری تهران جرات پیدا کرد و از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی درسطح شهر جلوگیری کرد و انگار این بار هم باز از این روش باید استفاده کنیم.

وی همچنین در ارتباط با آخرین وضعیت تاییدیه واگن‌های وارداتی از چین به تهران گفت: در این باره نیز یکی دیگر از خان‌ها از صدخان واردات واگن‌ها حل و فصل شده است و این در حالی است که هر چقدر ما دیرتر اقدامات لازم را برای واردات واگن‌ها انجام بدهیم این واگن‌ها دیرتر وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهند شد و مردم ضرر خواهند کرد.

برچسب ها: نمایشگاه ، سئول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهرداری فاز استانداری ورداشته
آخرین اخبار