دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی با مدیر حوزه های علمیه

آیت الله اعرافی در دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: افکارعمومی را با دستاورد‌های علمی انرژی هسته‌ای آشنا کنید.

آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور عصر امروز جمعه ۲۱ اردیبشهت در دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از حضور ارزشمند ریاست محترم جمهوری و هیئت وزیران در آغاز دهه کرامت به استان قم، تقدیر و تشکر داشته باشم.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مهندس محمد اسلامی در مقام ریاست سازمان انرژی اتمی ایران تصریح کرد: شما در جایگاهی بسیار استراتژیک و حساس مشغول خدمت به جامعه اسلامی هستید، لذا از تلاش‌های بنیادین شما تشکر می‌کنم و دعاگویتان هستیم.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه در این دوره باید از دولت به لحاظ نگاهی که به مرز‌های علمی وتوسعه علمی داشت، به‌ویژه در خصوص انرژی هسته‌ای تشکر کرد، افزود: اگر در دنیا اقتدار علمی نداشته باشیم، کارمان پیش نمی‌رود؛ اقتدار علمی پایه اصلی هر پیشرفتی در عرصه بین الملل است.

افکارعمومی را با دستاورد‌های علمی انرژی هسته‌ای آشنا کنید

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به علمیات غرورآفرین وعده صادق، ادامه داد: وعده صادق یک نقطه عطف در منطقه و جهان ایجاد کرد، اگر بخواهیم تحلیل کنیم، ارکان این عملیات و نقطه عطف آن، اول ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی، سپس رهبری معظم و فرماندهی معظم له که از دهه‌های گذشته آغاز شده است، رکن سوم نیرو‌های مسلح مقتدر کشورمان اعم از سپاه و ارتش و رکن چهارم جامعه نخبگان و علمای ما در دانشگاه و حوزه‌های علمیه است.

وی با بیان اینکه باید  افکارعمومی را با دستاورد‌های علمی انرژی هسته‌ای آشنا کنید،افزود: پیشرفت‌های موشکی و تسلیحاتی که شاهد آن هستیم، حاصل تعامل و همکاری میان قوای نظامی و از سوی دیگر نخبگان دانشگاهی ما می‌باشد که در همین مسیر جمعی از نخبگان و دانشمندان ما به شهادت رسیده اند، یادشان گرامی باد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به اهتمام جدی مقام معظم رهبری به توسعه علمی و پیشرفت‌های نظامی و دفاعی کشور اشاره کرد و افزود: حضرت آقا نگاه ویژه‌ای به پیشرفت‌های علمی در انرژی هسته‌ای دارد، چرا که با اقتدار علمی و حرکت در مرز‌های دانش می‌توانیم در عرصه بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار