نمایش دوباره وفاداری و همدلی در فارس + فیلم

مردم استان فارس این بار در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جلوه‌هایی از همدلی و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

مردم استان فارس امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه با حضور در پای صندوق‌های رای در دوره دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

استان فارس دارای ۱۵ حوزه انتخابیه و ۱۸ کرسی نمایندگی است که در دور نخست منتخبان ۱۳ حوزه انتخابیه برای راهیابی به مجلس از سوی مردم انتخاب شدند و تکلیف ۲ حوزه باقیمانده یعنی حوزه شیراز و زرقان و حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم که هم‌اینک آغاز شده، کشیده شد.

در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی که ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان روح الله نجابت با ۷۸ هزار و ۳۵۱ رای و جعفر قادری با ۵۹ هزار و ۶۲ رای به مجلس راه یافتند.

همچنین در این حوزه انتخابیه علیرضا پاک فطرت با ۵۶ هزار و ۳۲۸ رای، ابراهیم عزیزی با ۵۲ هزار و ۷۷۳ رای، سید اسماعیل حسینی با ۴۹ هزار و ۱۱ رای و رحمت الله مرزوقی با ۴۷ هزار و ۳۴۱ رای در دور دوم با هم رقابت خواهند کرد.

حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد دیگر حوزه انتخابیه استان فارس است که تعیین تکلیف تنها نماینده آن به دور دوم کشیده شد.

در دور نخست، اسفندیار عبداللهی ۱۸ هزار و ۵۹۸ رای و سیرویس سجادیان ۱۴ هزار و ۵۳۰ رای را از آن خود کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار