ایجاد پاتوق‌های دخترانه در استان یزد

استاندار یزد، بر ایجاد پاتوق‌های دخترانه در استان با هدف ایجاد فضایی سالم و کاملا دخترانه همراه با آموزش‌های مختلف هنری تاکید کرد.

مهران فاطمی استاندار یزد در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در جمع جمعی از دختران دانش آموز، دانشجو، طلبه و فعالان فرهنگی و اجتماعی استان یزد، ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) گفت: برای ایجاد این پاتوق‌ها ضمن حمایت، تسهیلاتی نیز پرداخت می‌کنیم.

 وی اظهار کرد: با ایجاد پاتوق‌های یاد شده یک فضایی سالم، مناسب و با نشاط برای فعالیت‌های هنری و ... برای دختران یزدی فراهم می‌شود. وی گفت: باید محیطی مناسبی برای بروز استعداد‌ها دختران استان هدف گذاری کنیم و بستر‌های آن را هم باید ایجاد کرد.

استاندار یزد  افزود: این بستر‌های در حوزه‌های مختلف اعم علمی، اشتغال، فرهنگی، ورزشی و ... در چارچوب قانون و ملاحظاتی که وجود دارد، باید فراهم شود. وی تصریح کرد: باید به نیاز‌ها و مسائل نخبگان توجه و زمینه اثرگذاری آن در جامعه فراهم شود.

 فاطمی در ادامه خاطر نشان کرد: جهانی شدن یزد فرصتی برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی و سبک زندگی ایرانی است. استاندار یزد، پنجشنبه شب در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در جمع جمعی از دختران دانش آموز، دانشجو، طلبه و فعالان فرهنگی و اجتماعی استان یزد حضور یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.