راه‌انداری واحد‌های دامی راکد از دغدغه‌های وزارت جهاد کشاورزی + فیلم

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی راه‌انداری واحد‌های دامی راکد را از دغدغه‌های این وزارت اعلام کرد.

حسن‌نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در سفر به مازندران و شهرستان بابل با با بیان اینکه راه‌انداری واحد‌های تولید دامی راکد از دغدغه‌های وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که اگر برخی از واحدهای تولیدی که از عوامل مهم شکل‌گیری زنجیره تولید دام گوشتی بودند، به دلایل مختلف قادر به فعالیت نباشند و راکد بمانند، می‌توانند ما را در بحث تامین گوشت دامی کشور دچار چالش کند.

او افزود:به همین خاطر یکی از اهداف مهم این دولت و وزارت جهاد کشاورزی احیای این واحد‌ها است و انشاالله بتوانیم با کمک خود تولید کنندگان شاهد فعالیت دوباره این آنها باشیم.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه بررسی موانع و احیای واحد‌های تولیدی راکد مهترین اهداف ما در این سفر است، گفت: امروز ما برای بازدید از واحد‌های تولیدی، تولیدکنندگان محترم بخصوص واحد‌هایی که راکد هستند جهت بررسی چالش‌های این عزیزان به استان مازندران آمدیم.

او افزود: در همین راستا به همراه نمایندگان و فرماندار بابل از یک واحد تولید دام گوشتی که مدتی‌ست قادر به فعالیت نیست بازدید کردیم، موانع مورد نظری که سبب تعطیلی این مجموعه شد بررسی شد تا شاهد فعالیت مجدد این مجموعه باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.