ایستادگی فلسطین عامل خروش وجدان‌های خفته

خطیب جمعه اراک: به برکت خون مطهر شهدای غزه ندای مقاومت وجدان‌های خفته ملت‌ها را بیدار کرده است.

امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه مقاومت و اقتدار مردم مظلوم غزه را موجب بیداری افکار عمومی و وجدان‌های خفته در نقاط مختلف جهان به خصوص در کشور‌های غربی دانست.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: جنبش حمایت از غزه در بین جوامع غربی به خصوص نخبگان و دانشگاهیان آمریکا و سرکوب بی‌رحمانه آنها در کشوری که خود را مهد آزادی و حقوق بشر معرفی کرده نقاب از چهره واقعی استکبار انداخت و باعث شد ماهیت وحشیانه استکبار بیشتر نمایان شود.
خطیب جمعه اراک افزود: حضور مردم شهر‌ها و روستا‌های مختلف کشور در میدان حمایت از غزه و دفاع از آرمان فلسطین در جهان به الگویی برای مقاومت در برابر ظلم و جور رژیم جعلی و تروریست صهیونیست در بین آزادگان جهان تبدیل شده است.
او در قسمت دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر به تشریح مقام بالای زن و خانواده در ایران اسلامی پرداخت و گفت: دختران امروز و مادران آینده با فرزندآوری و تربیت نسلی فرهیخته موجب رشد، توسعه و تعالی مادی و معنوی کشور هستند.
نماینده ولی فقیه در استان حجاب و عفاف را گوهر ارزشمند برای زنان و دختران و علامت جایگاه رفیع زن در دین مبین اسلام و ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: دشمن قصد دارد با هدف قرار دادن گوهر حجاب و عفاف ارکان اسلامی و جایگاه زن در جامعه اسلامی را خدشه دار کرده و بنیان خانواده را متزلزل کند که مردان، زنان و خانواده‌ها باید با هوشیاری ضمن دفاع از حجاب و عفاف برای حفظ جایگاه متعالی خانواده تلاش کنند.

برچسب ها: غزه ، فلسطین ، اراک ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.