تولیدات سیستان و بلوچستان باید بر مبنای صادرات باشد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تولیدات استان باید بر مبنای صادرات در نظر گرفته شود، زیرا با وجود مزیت مرز به راحتی می‌توان محصولات را به نقاط مختلف دنیا بویژه کشور‌های همسایه صادر کرد.

محمد کرمی در هفتمین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از زمانی که به عنوان استاندار این استان منصوب شدم فرمایشات رهبر معظم انقلاب را با جدیت پیگیری کرده ام چرا که سرباز کف میدان باید گوش به زنگ فرمانده خود باشد.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در همه زمینه‌ها دارد تصریح کرد: طرح‌های مختلفی در حوزه‌های زیرساختی در استان انجام شده البته برخی از کار‌ها باید در سال‌های گذشته انجام می‌شد که به گفته رهبر معظم انقلاب در برخی از زمینه‌ها تنبلی در استان اتفاق افتاده است.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: مسوولان استان باید درست تصمیم گیری کنند چرا که اکنون ما کارمان گیر وزارتخانه نیست و هیچ مشکلی در تصمیم گیری نداریم بنابراین تسریع و تسهیل کار تولید کننده یکی از وظایف اصلی ما در استان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: به همه ادارات سیستان و بلوچستان سپرده شده که اگر جایی به وسیله‌ای احتیاج داشتند باید تولیدات خود استان را خریداری کنند بنابراین تولید داخل باید تقویت شود.

کرمی با بیان اینکه مرز برای تولید کنندگان فرصت است افزود: ما می‌توانیم در سیستان و بلوچستان تولید کننده باشیم و محصولات استان را از طریق مرز به کشور‌های دیگر صادر کنیم در واقع می‌توان محصولاتی که از استان‌های دیگر وارد استان می‌شود و برای کشور‌های دیگر صادر می‌شود را می‌توان در همین استان تولید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار