مشکلات خرید اینترنتی لاستیک خودرو از زبان شهروند خبرنگار

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکلات خرید اینترنتی لاستیک خودرو با نرخ مصوب را به نمایش گذاشت و درخواست رسیدگی کرد.

شهروند خبرنگار ما مشکلات خرید اینترنتی لاستیک خودرو را از طریق  شرکت کویرتایر روایت کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

متن پیام شهروند خبرنگار 

باسلام و عرض ادب، همانطور که مستحضرید شرکت کویرتایر از طریق فروش اینترنتی و یا فروش حضوری نسبت به عرضه لاستیک با نرخ مصوب اقدام می‌نماید.

بنده نزدیک ۱۵ روز است که هر روز از ساعت ۷:۵۰ صبح تا ساعت ۱۱ پای سایت می‌نشینم تا فروش اینترنتی باز شود و لاستیک مورد نظرم موجود شود، با استفاده از نرم افزار Auto Refresh صفحه را هر ۱ ثانیه رفرش می‌کنم تا به محض موجود شدن لاستیک بتوانم متوجه شوم و دقیقا برای مدت فقط ۲ ثانیه یک لاستیک موجود می‌شود و سریع اتمام موجودی می‌شود! و در مدت ۲ ثانیه امکان خرید وجود ندارد.

این بار نشستم از صفحه دسک تاپ فیلم گرفتم و تلاش کردم که در این ۲ ثانیه خرید انجام دهم که در فیلم ملاحظه می‌کنید اصلا امکان ندارد کسی بتواند در این ۲ ثانیه خرید انجام دهد! یک فیلم چند ساعته را نشستم برش زدم و فقط همین چند ثانیه را خروجی گرفتم تا از حوصله بررسی خارج نباشد.

سئوال: مگر چه ظرفیتی در سایت برای لاستیک باز می‌شود که ظرف ۲ ثانیه تمام می‌شود؟!

و اصلا چه کسانی می‌توانند ظرف این ۲ ثانیه خرید خود را تکمیل کنند که به همین سرعت ظرفیت لاستیک‌ها ناموجود می‌شود؟ لطفا پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار