اجرای طرح آموزش ایمنی دانش آموزان در کهنوج

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهنوج از اجرای طرح آموزش ایمنی دانش آموزان در مدارس شهرستان کهنوج خبر داد.

معین شهریاری پور صبح امروز در حاشیه طرح آموزش ایمنی به دانش آموزان در مدرسه پسرانه فرهنگ که با حضور فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، گفت: این طرح با همکاری پلیس‌راه، آموزش و پرورش، بخشداری و دهیاری روستا‌ها با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد دانش‌آموزان و کاربران جاده ای، آموزش و آگاه‌سازی نسبت به مقررات ایمنی عبور و مرور دانش آموزان و وسایل‌نقلیه کشاورزی در جاده‌ها و خطرات ناشی از بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی و ترافیکی اجرا شده است.

وی افزود: با حضور کارشناسان در مدارس، آموزش‌ها به‌صورت حضوری و چهره به چهره انجام می‌گیرد و دانش آموزان نیز با شیوه صحیح و ایمن رفت و آمد به مدرسه آشنا می شوند و به موتور سیکلت سواران و دارندگان وسایل‌نقلیه کشاورزی هم آموزش‌هایی در خصوص تردد در جاده‌ها ارائه می‌شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهنوج بیان داشت: در این طرح دانش آموزان در مدارس حاشیه محور‌های قلعه گنج، شامل: ۲ مدرسه، محور جیرفت ـ کهنوج  ۲ مدرسه، محور کهنوج ـ بندرعباس یک مدرسه، محور روستایی دهکهان یک مدرسه، محور کهنوج ـ فاریاب زه یک مدرسه، محور کوتک یک مدرسه و محور چاه مرید نیز یک مدرسه از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی  بیان کرد: همراه با این آموزش‌ها، کاور‌های شب رنگی گذربان مدارس، تابلو‌های ایست، کیف‌های شبرنگی، لوازم التحریر و بروشور‌های ایمنی بین دانش آموزان توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار