جشن ۲ هزار نفری دختران در زرند

۲ هزار نفر از دختران جوان با برپایی مراسمی، میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر را جشن گرفتند.

در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، جشن بزرگ روز دختر با حضور ۲ هزار نفری، دختران جوان ، امام جمعه و جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی در سالن شهید شیرودی شهرستان زرند برگزار شد.

این مراسم همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری بود و دختران جوان فرا رسیدن فرخنده میلاد حضرت معصومه (س)  را جشن گرفتند و بر پایبندی خود به رعایت حجاب و عفاف تاکید کردند.

حجت الاسلام شجاعی، امام جمعه زرند در این مراسم با تبریک فرا رسیدن روز دختر و میلاد حضرت معصومه (س)  به همه دختران جوان جامعه اسلامی گفت: از آنجایی که دختران جامعه اسلامی ما سرمایه بزرگ ایران اسلامی هستند، همه وظیفه دارند که از این سرمایه با ارزش حفاظت و صیانت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان در ترویج بی بند وباری و به انحراف کشیدن جوانان و نوجوانان، بر لزوم هوشیاری بیش از پیش آن ها در خنثی کردن توطئه دشمنان تاکید کرد. 

وی با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت، این ایام را فرصت بسیار مناسبی برای تکامل هر چه بیشتر انسان‌ها عنوان کرد و افزود: دختران ایران اسلامی، دینداری و انقلابی بودن را از حضرت معصومه (س) الگو و سرمشق زندگی خود یاد بگیرند تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار