لزوم حضور افراد متخصص در کنار مدیریت‌های کلان ورزشی

مدیرکل ورزش کرمان گفت: باید در سطح مدیریت‌های کلان ورزش، افرادی داشته باشیم که نگاه عمیقی هم به توسعه زیرساخت‌ها و هم توسعه فرهنگی ورزش داشته باشند.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نشست با قهرمانان ملی و فراملی استان کرمان که با حضور مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور،سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ رضا پورعلی‌آبادی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان  و سایر مسئولان استانی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در نشست، از میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور قدردانی کرد که در راستای نظارت ستادی در استان‌ها حضور پیدا می‌کنند و بیان داشت: در حقیقت علاقه وی بود در کنار جلساتی که محورشان هیئت اندیشه ورز است، برای سیاستگذاری‌های فرهنگی در حوزه ورزش، در استان‌های مختلف کشور، نشستی هم با قهرمانان و مدال آوران ورزشی داشته باشند که من از این نگاه و اهتمام وی بسیار سپاسگزارم.

وی افزود: پارسال توفیق پیدا کردیم به اتفاق قهرمانان و مدال آوران ورزش استان و کشور خدمت مقام معظم رهبری برسیم و در این دیدار، ایشان بیاناتی داشتند که برای خود من با حدود ۲۰ سال سابقه کار و مدیریت ورزشی، این نگاه فرهنگی و تخصصی بسیار جالب بود.

پاریزی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای فرمایشات خود اعلام کردند، ایران قوی، ورزش قوی می‌خواهد و برای داشتن ورزش قوی، تمام الگوها، مؤلفه‌ها و شاخص‌ها ورزش باید بتوانند رشد متوازن، مناسب و هماهنگی داشته باشند.

وی بیان داشت: حضرت آقا در این نشست از هم افزایی بین دستگاه‌ها و هم افزایی افرادی که با اعتقاد و نگاه ارزشی شان در میادین مختلف بین المللی صاحب سکو و مدال شده اند و بار‌ها و بار‌ها پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآورده اند، تشکر کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: همچنین مقام معظم رهبری از بانویی که با حجاب کامل اسلامی برای گرفتن مدال روی سکو حاضر شده بود و بانویی که با فرزندش در این رقابت‌ها حضور یافته بود و نشان داده بود، خانواده و فرزند هیچ گاه مانعی برای پیشرفت ورزش نیستند، تشکر و قدردانی کرد.

پاریزی افزود: حضرت آقا از ورزشکارانی که در آن میدان و کشوری که مقام کسب کرده بودند و مدال خود را به کودکان غزه اهدا کرده بودند، نیز تشکر کردند.

وی تصریح کرد: برای من و مدیران ورزش کشور خیلی تأثیرگذار و الگو بود که این‌ها از سوی مقام معظم رهبری دیده می‌شود و ما دیدیم که ایشان با چه دقت و ظرافتی رخداد‌های ورزشی را رصد می‌کنند.

پاریزی بیان داشت: قطعاً این رسالت و وظیفه ما را در جغرافیای کشوری که هم به خاکش تعهد داریم، هم به پرچمش افتخار می‌کنیم و قرار است با تلاش و همت تک تک ما شرایط کشور را روز به روز بهتر کنیم، سنگین‌تر می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تجربه، آمار، پژوهش‌ها و تحقیقات علمی صورت گرفته نشان داده، میزان تأثیرگذاری کار یک قهرمان و یک ورزشکار نسبت به سایر افراد جامعه که الگوی تربیتی نوجوانان هستند، بسیار بیشتر و اثرگذارتر است؛ پس نیاز هست در سطح مدیریت‌های کلان ورزش چه در سطح مدیران عامل باشگاه‌ها و اعضای هیئت مدیره باشگاه‌ها و هم هیئت‌های ورزشی افرادی را داشته باشیم که نگاه شان نگاه عمیقی هم به توسعه زیرساخت‌های ورزش و هم توسعه فرهنگی ورزش باشد.


پاریزی ورزشکاران و قهرمانان را سفیران فرهنگی ورزش استان در میادین ملی و بین المللی دانست و ابراز امیدواری کرد: شاهد نقش آفرینی و تأثیرگذاری مثبت ورزشکاران استان در میادین مختلف باشیم.

وی افزود: امیدواریم بداخلاقی‌هایی که اعتبار جامعه ورزش را تنزل می‌دهد و معمولاً اندک هم هستند، نداشته باشیم و خدای نکرده به تقدس حریم ورزش خدشه‌ای وارد نشود و زحماتی که توسط ورزشکارانی که برای این افتخارآفرینی ریاضت می‌کشند و تلاش می‌کنند تا یک قهرمانی رقم بخورد به دلیل این رفتار نادیده گرفته نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار