تاکید استاندار هرمزگان بر نوسازی شبکه آبرسانی جزیره هرمز

استاندار هرمزگان در طرح بازآفرینی جزیره هرمز بر جانمایی مجتمع چند منظوره فرهنگی _ دینی و نوسازی شبکه آبرسانی تاکید کرد.

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست ستاد بازآفرینی هرمزگان با تاکید بر تسریع در اجرای این طرح‌ در جزیره هرمز و بندرعباس، گفت: تبدیل تیرهای برق به کابل‌های زیرزمینی و ساخت المان‌های منطبق با هویت بومی در این طرح مهم است.

وی افزود: برای پایدارسازی آب جزیره هرمز ضروری است نوسازی شبکه توزیع آب آشامیدنی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم ساماندهی اسکله‌های صیادی و توقفگاه قایق‌های جزیره هرمز، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی همه نیازهای ۲ اسکله موجود جزیره هرمز را در مجموعه‌ای جدید درنظر می گیرد تا به محض ساخت اسکله‌های جدید؛ مجموعه ناایمن فعلی جمع‌آوری شود.

دوستی در خصوص طرح های باز آفرینی شهر بندرعباس افزود: لازم است برای استفاده مردم، شهرداری بندرعباس مرحله نخست بوستان ۴ هکتاری محله اسلام آباد را در زمین پیشنهادی اداره کل راه و شهرسازی استان شروع کند.

وی تکمیل بانک اطلاعات زمین را مهم دانست و افزود: این فهرست به شهرداری‌ها کمک می کند در بازآفرینی و بازگشایی‌ها به محض نیاز به توافق با مردم و معاوضه زمین بتوانند وارد مذاکره شوند.

استاندار هرمزگان خطاب به فرمانداران سراسر استان نیز گفت: همه فرمانداران گزارش پیشرفت بازآفرینی‌ و بازگشایی معابر در محلات مستعد شهرهای خود را همراه با چالش‌ها در جلسات شورای بازآفرینی که دو هفته یکبار برگزار می شود، ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.