جاذبه‌های گردشگری فارس میزبان رسانه‌های داخلی و خارجی شد

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: جاذبه‌های گردشگری فارس میزبان رسانه‌های داخلی و خارجی شد.

محمد ثابت اقلیدی امروز گفت: تور رسانه‌ای استان فارس با حضور خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های داخلی و خارجی باهدف معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان فارس در ابعاد ملی و بین‌المللی و به مدت ۳ روز در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: در قالب تور رسانه‌ای مذکور علاوه بر جاذبه‌های شاخص گردشگری استان، جاذبه‌های کمتر شناخته‌شده نیز به شرکت‌کنندگان در این تور معرفی شد.

ثابت اقلیدی افزود: درواقع اجرای تور رسانه‌ای یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان فارس است.

او گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده شرکت‌کنندگان در این تور از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، چون مجموعه‌های فرهنگی حافظ و سعدی، مجموعه‌های جهانی تخت جمشید و پاسارگاد همچنین محور ساسانی فارس و... بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه توسعه گردشگری و صنایع‌دستی یکی از اصلی‌ترین راه‌های رشد اقتصادی و اعتلای فرهنگی است افزود: ضروری است به صنعت گردشگری نگاه ملی شود تا زمینه جذب گردشگر مهیا گردد و بی‌تردید برگزاری چنین رویداد‌هایی کمک شایانی به معرفی درست جاذبه‌های گردشگری استان می‌کند.

ثابت اقلیدی بر ضرورت برگزاری چنین تور‌های تخصصی تأکید کرد و افزود: درواقع اجرای تور رسانه‌ای یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان فارس است؛ بنابراین گزارش تور رسانه‌ای این استان با همکاری معاونت میراث فرهنگی و اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت هفته بزرگداشت میراث فرهنگی به مدت سه روز در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار