احداث ۲۴ مدرسه به همت بنیاد خیریه موج مهربانی

مدیرعامل بنیاد خیریه موج مهربانی گفت: در سال گذشته کلید احداث ۲۴ مدرسه به همت این بنیاد خیریه زده شد که از این تعداد ۶ مدرسه افتتاح شد و ما بقی در دست احداث است.

مهرداد الطافی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد خیریه موج مهربانی در سال گذشته گفت: به همت و تلاش ستودنی اعضای داوطلب بنیاد خیریه موج مهربانی و جذب خیرین و همراهی ارزشمند آنها بنیاد خیریه موج مهربانی در حوزه مدرسه سازی کار بزرگ و ارزشمندی را رقم زده که برای تحقق این امر بیش از ۴۵ میلیارد تومان در راستای مدرسه سازی هزینه کرده است.

او، تلاش مجموعه موج مهربانی در سال گذشته را احداث ۲۴ مدرسه و ۸۶ کلاس درس عنوان کرد و گفت: از این تعداد، ۶ مدرسه با برخورداری از ۲۵ کلاس درس به بهره برداری رسیده و ۲ مدرسه با هفت کلاس درس نیز آماده افتتاح و بهره برداری است.

الطافی از انعقاد تفاهم نامه احداث ۱۵ مدرسه نیز خبر داد و گفت: این تعداد مدرسه با برخورداری از ۵۴ کلاس درس در استان‌های کهکیلویه و بویراحمد با یک مدرسه و ۹ کلاس، خوزستان هفت مدرسه و ۲۵ کلاس، گلستان پنج مدرسه و ۱۲ کلاس درس، سیستان و بلوچستان یک مدرسه و ۶ کلاس، فارس ۲ مدرسه و ۹ کلاس درس، کرمان یک مدرسه و یک کلاس، لرستان یک مدرسه و ۲ کلاس درس، چهار محال و بختیاری یک مدرسه و سه کلاس درس و هرمزگان یک مدرسه و سه کلاس درس است.

او همچنین به فعالیت‌های این موسسه خیریه در زمینه مدرسه یاری نیز اشاره کرد و اظهار کرد: در این راستا و با همت خیران تعداد ۲۰ بخاری برای مدارس میرجاوه، تجهیز کارگاه مکانیک، خرید مصالح مرمت مدرسه و همچنین تجهیزات آموزشی و سرمایشی برای مدارس شهرستان جهرم انجام شده است.

الطافی از دیگر خدمات مجموعه موج مهربانی را حمایت تحصیلی از دانش آموزان کم بضاعت عنوان کرد و گفت: ۲۰۰ دانش آموز در سال ۱۴۰۲ از خدمات حمایتی این بنیاد خیریه بهره‌مند شده که از این تعداد ۳۵۰ دانش آموز قصر قند، ۱۵۰ دانش آموز از میرجاوه، ۱۳ دانش آموز یاسوج و شش دانش آموز نیز از بیماران سلیاک بوده اند.

او ادامه داد: همچنین در راستای برگزاری پویش «در هوای مهر» که همزمان با آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود تعداد سه هزار بسته لوازم مورد نیاز دانش آموزان تهیه که از این تعداد یک هزار بسته در قصر قند، هزار بسته در میرجاوه، ۵۰۰ بسته در خراسان رضوی، یکصد بسته در کارون، ۵۰ بسته در کهکیلویه و بویراحمد و... توزیع شده است.

مدیر عامل بنیاد خیریه موج مهربانی پویش «توشه‌های بهشتی» را دیگر فعالیت‌های این بنیاد در سال گذشته عنوان کرد که در راستای آن ۲۰۰ نفر تحت پوشش قرار گرفته و تعداد ۴۰ بسته غذایی در میرجاوه و ۴۰ بسته نیز در قصر قند میان اهالی کم بضاعت توزیع شده است.

او همچنین به تامین افطاری خانواده‌های کم بضاعت نیز اشاره کرد که در سال گذشته تعداد هفت هزار قرص نان تهیه و میان خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است. همچنین یک هزار بسته غذایی در میرجاوه و ۳۰۰ نفر نیز در قصرقند از حمایت این مجموعه در ماه مبارک رمضان بهره‌مند شدند.

الطافی با اشاره به طرح «نذر قربانی» نیز گفت: این مجموعه در ابتدای هر ماه قمری طرح نذر قربانی را به اجرا در می‌آورد که هزینه تهیه و ذبح قربانی نیز ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان بوده که بسته‌های گوشت حاصل از آن میان خانواده‌های کم بضاعت توزیع می‌شود.

مدیرعامل بنیاد خیریه موج مهربانی در بخش دیگر این گفتگو به فعالیت‌های این بنیاد در حوزه درمان اشاره کرد و گفت: آنچه در سال گذشته با تلاش بنیاد خیریه موج مهربانی در حوزه درمان محقق شده احداث سه خانه بهداشت و تامین تسهیلات زایمانی در استان سیستان و بلوچستان و احداث همراه سرای بیمار، تامین تجهیزات کلینیک زخم، اهدای پنج کپسول اکسیژن، اهدای ۳۰ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری، ۲۰ پتو، ۴۰ بالش و یک عدد دستگاه پرینتر در استان فارس بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار