آمادگی کامل گنبدکاووس برای برگزاری دور دوم انتخابات

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بر آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی، تاکید کرد.

مهدی دهرویه، شامگاه امروز در گفتگوی ویژه خبر سیمای استان با بیان اینکه دور دوم انتخابات در گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور، جمعه همین هفته ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۵ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در این انتخابات، به‌کارگیری شده اند.

وی گفت: در این دور از انتخابات، ۲۳۰ شعبه رای گیری در سطح شهرستان پیش بینی و همه ملزومات برای برگزاری تدارک دیده شده است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه تبلیغات نامزد‌های راه یافته به دور دوم تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه بیستم اردیبهشت ادامه دارد، افزود: درمجموع ۲۱ مکان عمومی در اختیار هر دو نامزد قرار داده و ۶۰ فضا برای تبلیغات پیش بینی شده است.

دهرویه ادامه داد: براساس قانون، همه واجدان شرایطی که در در مرحله اول، در حوزه انتخابیه گنبدکاووس رای داده اند، می‌توانند در دور دوم در همین حوزه شرکت کنند.

وی گفت: همچنین افرادی که در مرحله اول در هیچ حوزه‌ای رای نداده اند می‌توانند، در هر حوزه‌ای که به دور دوم کشیده شده است، رای بدهند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه در بازه زمانی ۱۱ اسفند پارسال تا ۲۱ اردیبهشت امسال، شماری نیز به سن قانونی رسیده اند، اضافه کرد: متولدان ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

دهرویه با اشاره به تاکید استاندار بر اینکه؛ انتخابات گنبدکاووس، پروژه‌ای استانی است، گفت: تمرکز استان در این دور نیز، راهبرد رهبر معظم انقلاب درقالب کلیدواژه «رسام» است که بر رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، تاکید دارد.

وی با یادآوری رتبه سوم استان گلستان در مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ کشور، تصریح کرد: صداوسیمای استان یکی از ارکان اصلی این توفیق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار