پل چهارم بشار یاسوج به بهره برداری می رسد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل چهارم بشار یاسوج تا ۳۰ روز آینده بر اساس وعده های پیمانکار و شهردار یاسوج به بهره‌برداری می‌رسد.

علی محمد روستا در بازدید از پل چهارم بشار یاسوج گفت: پیمانکار این پل فعال است و پل چهارم بشار یکی از پروژه‌های مهم شهری است و تا ۳۰ روز آینده بر اساس قول‌هایی که پیمانکار و شهردار یاسوج داده به بهره‌برداری می‌رسد..

او افزود: پروژه معارضاتی دارد که تلاش داریم تا در کمیسیون ماده ۵ آن‌ها را رفع کنیم.

آقای روستا، پیرامون موانع سر راه پل چهارم بشار یاسوج صحبت کرد و قرار شد جلسه‌ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه در این خصوص در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

این مقام مسئول می گوید: پیمانکاران زیادی به دلیل ناتوانی و عدم انجام وظایف محوله خلع‌ید شدند بنابراین اتمام این پروژه برای شهر یاسوج بسیار ضرورت دارد و برای پایان‌یافتن آن هیچ‌گونه کوتاهی نباید انجام بگیرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: یکی از مطالبات ما از شهرداری یاسوج تکمیل ۴۵ متری آیت‌الله ملک‌حسینی است که این پروژه پول دارد و از محل اعتبارات نفت هم به آن اعتبار می‌دهیم.

پل چهارم بشار طرحی مهم برای کاهش ترافیک شهر یاسوج است و از ویژگی های مهم این پل دسترسی آسان به بیمارستان امام سجاد، جنوب شهر یاسوج و روان سازی ترافیک خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.