توسعه روابط گردشگری ایران و اندونزی

توسعه روابط گردشگری ایران و اندونزی بر مبنای اشتراکات فرهنگی و مذهبی در دستور کار قرار گرفته است.

علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور در دیدار با رونی پراستیو یولیانتورو، سفیر جمهوری اندونزی در ایران ضمن اشاره به اینکه کشور اندونزی در لیست کشور‌های لغو روادید یکطرفه ایران قرار دارد، اتخاذ تدابیر برای ارتباط دو سویه بخش خصوصی و نیز زمینه‌سازی برای تقویت تعاملات و همکاری‌های مشترک را در دستور کار قرار داد.

تلاش برای ایجاد پرواز مستقیم، کاهش هزینه بسته‌های تور، تدوین اسناد همکاری گردشگری و برگزاری رویداد‌های معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران و نیز تمرکز بر روش‌های بازاریابی و تبلیغات از جمله استفاده از اینفلوئنسر‌های تاثیرگذار در فضای مجازی و احصای سلایق طرفین به منظور پذیرش مقاصد جذاب، بخش دیگری از گفت‌وگوی طرفین بود.

همچنین در این نشست رونی پراستیو یولیانتورو سفیر کشور اندونزی در ایران نیز بر اشتراکات فرهنگی دو کشور تاکید و ایران را مقصدی جذاب برای اندونزیایی‌ها دانست.

او تسهیل ورود گردشگران بین دو کشور و معرفی جاذبه‌های گردشگری در قالب تولید محتوا را دو موضوع مهم قلمداد کرد. 

دیدار با مسئولان و مقامات گردشگری کشور‌هایی که جمهوری اسلامی ایران با آنها لغو روادید یکطرفه داشته است، از جمله اقدامات مستمر و با هدف توسعه روابط مشترک همواره در دستور کار قرار دارد و دیدار با سفیر کشور اندونزی در همین راستا انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار