استاندار قزوین:

تکمیل باغ موزه فرهنگی دفاع مقدس تسریع شود

استاندار قزوین گفت: باغ موزه فرهنگی دفاع مقدس استان باید با سرعت بیشتری تکمیل شود تا قرارگاهی برای اقشار مختلف جامعه باشد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس گفت: اقداماتی که با پیگیری‌ها و تلاش اداره کل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس انجام شده، آهنگ رسیدن به زیرساخت‌های فرهنگی در استان را سرعت بخشیده و نشان می‌دهد که روند فعلی بهتر از گذشته پیش می‌رود.

وی ادامه داد: در کنار اقدامات زیرساختی باید بر توسعه مفاهیم دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا تمرکز جدی داشته باشیم بخش قابل توجهی از سوی ارگان‌ها، نهاد‌های نظامی و اجرایی استان صورت می‌گیرد.

اعلایی به چهره‌های شاخص شهدا در استان قزوین اشاره کرد و گفت: چهره‌های شاخص بزرگی در استان قزوین وجود دارد که از همین خاک برخواستند و آسمانی شدند و باید به صورت ویژه تشکل‌ها با اجرای طرح‌هایی در راستای آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با این الگو‌ها انجام دهند.

این مسئول با بیان اینکه ساخت فیلم و سریال و چاپ کتاب در خصوص ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند اثرگذاری بالایی داشته باشد، ادامه داد: بنیاد حفظ نشر و آثار دفاع مقدس با همراهی آموزش و پرورش استان می‌تواند با تشکیل گروه دختران شهید بابایی با الگو گرفتن از ایده طرح دختران شهید حاج قاسم سلیمانی اثرگذاری بالایی را ایجاد کند.

استاندار قزوین بیان کرد: طراحی مزار شهدای قزوین به عنوان یک ظرفیت اثرگذار در جنوب شهر انجام شده که یک بخشی از آن نیازمند مساعدت شهرداری قزوین است تا ساماندهی مزار شهدا متناسب و زیبنده استان باشد.

برچسب ها: باغ موزه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.