ادامه بارش باران در کرمانشاه

باران بهاری که این روز‌ها اقصی نقاط استان کرمانشاه را سیراب کرده است همچنان با شدت و ضعف متفاوت تا فردا شنبه نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ تداوم خواهد داشت.

سعید قاسمی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : امروز جمعه و فردا به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق و در برخی نقاط رگبار تگرگ خواهیم بود.

سعید قاسمی افزود: بارش امروز در نیمه غربی کرمانشاه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود بطوریکه افزون بر آبگرفتگی معابر و روان آب، در برخی نقاط نواحی یاد شده با سیلاب محلی نیز همراه خواهد شد.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه یادآور شد: در روز یکشنبه آینده موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود، اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه با گذر موج ناپایدار دیگری مجدداً شاهد بارش‌های همراه با رعد و برق بویژه روز دوشنبه در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

قاسمی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان کرمانشاه با ۴۲ میلی متر بیشترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص داد و پس از آن سرارود با ۳۳ و روانسر با ۳۱ میلی متر در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

وی میانگین بارش‌های اخیر در استان کرمانشاه را ۲۷ میلی متر اعلام کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته کنگاور با ۸ و سومار با ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بودند.

قاسمی یادآور شد: کمینه و بیشینه دمای شهرستان کرمانشاه نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۲ و ۱۸ درجه بالای صفر بود .

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.