بارش باران قم را فرا می‌گیرد

کارشناس هواشناسی قم گفت:برای فردا بارش باران برای تمام نقاط استان پیش‌بینی شده است.

محمدرضا قاضی،کارشناس اداره‌کل هواشناسی قم گفت:  فردا آسمان ابری تا نیمه‌ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و گردوخاک است.

وی اضافه کرد: فردا آسمان ابری تا نیمه‌ابری است و همه مناطق استان درگیر بارش می‌شوند که تا اوایل شب ادامه پیدا می‌کند و به‌صورت مستمر نیز وزش باد داریم.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی قمادامه داد: برای جمعه شب این سامانه به‌تدریج شهر قم را پشت سر می‌گذارد.

به گفته قاضی، روز شنبه هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید با جهت غربی است و بارش پراکنده باران برای ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود؛ از اواخر وقت شنبه هفته آینده سرعت وزش باد کمتر می‌شود و آسمان کم کم باز خواهد شد.

وی با بیان این‌که یکشنبه هفته آینده نیز مهم‌ترین پدیده وزش باد است، خاطرنشان کرد: صبح آسمان صاف است و به‌تدریج افزایش ابر داریم و وزش باد نیز برای روز یکشنبه با جهت غربی خواهیم داشت.

وی افزود: از یکشنبه شب به تدریج سامانه بعدی وارد می‌شود و تا چهارشنبه سامانه بارشی در استان فعال است که برای بیشتر مناطق استان بارش به همراه دارد.

کارشناس هواشناسی قم اضافه کرد: حداکثر دمای هوای امروز ۲۵ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به دیروز پنج درجه کاهش نشان می‌دهد؛ حداکثر دمای فردا و پس‌فردا نیز به ترتیب ۲۹ و ۳۰ درجه سانتی‌گراد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.